Mitt håååår!

fy va ja inte är vän me mitt hår just nu, denna vinter och "vår" har verkligen gjort min hårbotten heeelt fucked up!

Ja är så in i helsike torr i hårbottnen, de bara rasar torr hud när ja kammar mig eller kliar mig i skallen.

Och tar man sig in bland allt hår och kollar i bottnen så ser man hur torr jag är... uuuäääck!

Och eftersom många vet så har ja extreeemt tjockt hår, och de gör de ju hela inte bättre för den torra huden.

Så mitt hår och jag är verkligen inte vänner just nu. Tur att sminkningen va någotlunda vän me mig iaf.

Nu är jag färdig sminkad, ska bara klä på mig kläder sen. Men de väntar vi me tills de börjar närma sig. Man vet aldrig om man får nån spya på sig eller nåt.




Bjuder på denna kassa bild!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0