Kväller...

1,5 timme kvar tills EGENTID!

Helt egentid.

Lilleman sover (hoppas ja) redan i sin säng. Karln är nånstans ingen vet.

Och här sitter jag i min ensamhet. Sköönt faktiskt.

Funderar på att göra lite egen päron puré till Sigge. Men orkar man? De känns mer som ett måste :p

Imorrn blir de full rulle, jag och sigge ska på mamma dejt, hem till Sophie, nowali och lilla melwin.
Och ett gäng andra mammor + barn. Dessvärre inte Sigges flickvän Livia :( Hon va lite sjuk i halsen, stackarn!

Blir kul och se hur många minuter Sigge kommer vara glad. Han är just nu inne i nån blyg period. Och sätter han igång så hjälper inte ens mammas tröst.

Så de bli kul och se. Jag tippar på MAX 15 min. Annars är det nå "fel" .

En sak har jag funderat på. Att sätta lösen till bloggen för att se vilka som läser och "hindra" dom som jag inte vill ska läsa min blogg, jag vet en hel del där ute som ja inte vill ska läsa den. Men samtidigt som då hindrar de fler att börja läsa min blogg...Och jag spar tid på att engagera mig i korkade kommentarer hur jag ska göra me min son osv...
Kluven till max är jag!

Äh, skit vare samma för stunden.
Nu ska jag ta mig en stooor kopp thé!

Hööörs da!


Avtryck
Postat av: Mamma till Nellie.

Neeej sätt inte lösen på din blogg, jag har följt den sen Sigge föddes,bry dig inte om vad folk skriver om hur du ska göra med din son och inte göra, det är du som är hans mamma, du känner ditt barn bäst! Det är alltid någon som ska lägga sig i hur man gör, iriterande? JA!



Kram/ Nathalie-mamma till Nellie som föddes den 19 november 2011.

2012-04-18 @ 20:46:30
Postat av: Natta

Jag sitter och funderar på samma sak! Men som sagt, då hindrar man liksom andra till att läsa - inte bara "de där andra"..... Hmmm! Sov nu så du är utvilad till imorgon! 10:50 vid hållplatsen ;) vi väntar där!

2012-04-18 @ 22:02:36
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag sitter och funderar på samma sak! Men som sagt, då hindrar man liksom andra till att läsa - inte bara "de där andra"..... Hmmm! Sov nu så du är utvilad till imorgon! 10:50 vid hållplatsen ;) vi väntar där!

2012-04-18 @ 22:02:41
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0