Jag säger åh de bara

....att åker inte den där tjocka Hulda ut sen. Då är det nå grava fel på Big Brother.

Pft....

Nominera Amandus och Jimmy, dom två enda som varken syns eller hörs. Marcel och Marcelo är ju ffs dom som håller på mest.
Men just de... Jennifer knullar ju Marcel så de gååår ju inte att nominera han!

Idioter.

Jag HOPPAS både Jennifer OCH tjocka Hulda åker ut.

Innan hon satte sin fot i huset tänkte jag, undra varför dom inet tog me nån tjock i huset. Nu förstår jag varför...
not so mysigt och se henne i dushen.

Visst jag är inte direkt vacker jag heller men jag skulle inte gå in i ett hus och visa min kropp offentligt!

Big brother är ju felaktiga.....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0