Bajs fest! Känsliga läsare varnas!

här hemma har Sigge bajs fest, med sig själv! Och inga andra är bjudna...

herregud va han skitit idag :P

Pratade i telefon i 5 min, när jag efter samtalet tittade till Sigge(som satt i babygymet) så stank de rutten råtta!
fy faaan, hela han va ner skiten. Upp på magen, armarna, tröjan va ner sketen, men..... de va inte mkt kvar i blöjan :o
Konstigt då allt va överallt förutom i blöjan.

De vart av me alla kläder och in  duschen.... verkligen SKIT unge :P
Kan ha vart den hemma gjorda päron purén jag gjorde idag som satte fart på den lilla magen.


Alltså, jag blir helt depprimert av detta väder.... de TOK snöar! Och de värsta....de börjar lägga sig! Fy faaan.... om ca 2 veckor är de Maj och de är sånt här väder.... vart är min vår????

Usch.

Nej.

Jag tänker kura ihop mig me Sigge i soffan nu och glo på tv!
Och njuta av tanken av att inte ha ett måste att gå ut!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0