växer så de knakar

jaha? God morgon då får man säga...

Natten har varit ljuvlig, enda till kl 3!
Sigge sov från kl 18 igår och fram till 3, med några vakningar förstås i mellan då han ville ha mat.

Så typiskt barn att vakna och väcka sin mamma och sen somna om och lämna sin pigga mor vaken.

Jag är pigg nu ja, och nu inväntar jag att Ida ska komma och dricka kaffe me mig, hon kommer vi 7. Antar att hon ska köra sina små syskon till bussen så tidigt.

Ha, nå kul. Sigge har äntligen blivit lite större så man märker skillnad.

1, han börjar växa ur libro 1 blöjor.
2, han börjar äntligen kunna ha bodysar i storlek 50, och dom sitter bra på han. Fortfarande är en del byxor i storlek 50 lite stora men.
3, hans enda "overall" börjar sitta åt mera och passa bättre.
4, man börjar se att de är en bebis man har i vagnen vid promenader....

Så här växer vi så de knakar, få se om man får gå me i 4 kgs klubben snart då  :P
Men de är så kul när man ser själv att han faktiskt växer,
Lite kul är de att jämföra sigge med bebisar som är yngre än han.
Ta t ex Natahlies "lille" Cevin, han är 5 dagar yngre än Sigge och han väger över 5 kg :P
Min lille pojk är så liten om man jämför med alla andra bebisar :p

Ja kan ge mig sjutton på att han kommer bli kort med väääldigt spinka ben och armar och stooort krulligt hår.
Stackars barn.

Nej undra om man ska göra sig lite frulle innan faster Ida stormar in?

God morgon på er alla iaf!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0