va faan är de här?

ja säger upp mig helt idag!

hela morronen har herr Sigge vart bråkig. Visst han gör de inte medvetet, men va i helvete!

Ingenting har vart bra. Han har fått mat, ren blöja, han får ligga på mitt bröst(hud mot hud)han har fått ligga själv på mage, på rygg, på sidan, i vagnen, i soffan.

jag har testat ALLT. Inget hjälper.... han sparkas, slås,gråter och nu är han trött så nu skriker han lite för de.

Och de värsta är att jag kan inte gå ut längre! För han har börjat med att skrika så mkt så han håller inne andan, så då börjar han kippa efter luft!

Har man inte vart psyk störd förr så lär man faan bli de nu!

De är så frustrerande sjuuuukt frustrerande. Och jag är ensam hemma. Kan inte få hjälp med han.

JAG SÄGER UPP MIG SOM MAMMA!!!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0