Torsdag..

japp så är de torsdag.

och ja vet inte riktigt vad ja ska säga om vår natt, så jag är tyst. De är nått herr sigge inte vet om att man ska vara natte tid :P

Idag ska vi ta oss till akis för ett återbesök. Och jag ska bokstavligt talat tvinga den där läkaren skriva ut på recept till sigge. Alltså om han nekar....
då kan han redan nu boka en plats på psyket åt mig.....
Men varför skulle han neka? Så nee, de tror ja inte.
Dessutom har ja noll lust/ork till att ta mig med alla bussar dit..
Jag är så trött!


Medans sigge ligger och snarkar nu i vagnen ska jag passa på att smita ut och dricka mitt morron kaffe och morron ciggen.

och njuta utav detta vackra!





FROST! De är så fint med frost... men ännu finare om den förbannade snön ville komma!!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0