Sova eller inte sova? De är frågan...

vilken natt...jisses, ja fattar inte hur ja kom igenom den levandes.

Sigge skrek, som ja hade trott, mellan kl 18-23:45...

De enda som lugnade honom va att han låg på mitt bröst, så mellan kl 20:30- 23.00 typ så låg han där. La ja ifrån honom nån min då ja va tvungen att gå på toa, skrek han. Sen kl 23 då hjälpte inget längre....Han verkligen panik skrek, hade sån magknip. Han va helt otröstlig.
Hans tårar sprutade, han vart ännu mer snorig, han kippade efter luft så han skrek. Och när han slutade skrika för att hämta luft så snyfta han som ettt litet barn. Och då tyckte jag så synd om han så ja började me böla, ja är så blödig för mig Sigge. Jag tycker så synd om han...

Sen vid ca 23:25 så skulle ja byta blöja på han, och han kändes så varm så ja tog tempen på han, men ingen feber.
När jag efter de satte mig i soffan med honom på bröstet så grät han som en gris.
Men...

Vi sov på nedevåningen i natt för att inte väcka stoffe, och vårt vardagsrum ligger precis under vårt sovrum där Stoffe låg.
Helt plötsligt så hör jag små steg på övervåningen(i sovrummet)så ja tänte att ja men de är väl katterna som går där uppe. men... ena katten låg me mig i soffan och den andra på köks stolen.......
Då kände ja att va faaan är de där?
Sen hör ja hur trappen knarra till och de låter nånting i hallen, vi har en dörr mellan hallen och köket och den va stängd. Och ja minns hur ja tänkte att hör ja den öppnas eller de knackar på den då dör jag!
Men inte ett ljud. Observera att under denna tid så gnällde/grät sigge...
När de lät i hallen så la ja ner sigge i vagnen och då grät han ännu mer.
Men ja gick och kollade i hallen, inget där. Då helt plötligt vart Sigge tvär tyst! Bara så där...Sen sov han som en stock.
Ända fram till kl 2:30.. då ville han ha mat sen sov han som stock igen. Men nånting va i vårt vardagsrum med oss inatt, de är jag helt säker på.

helt sjukt!

Nej... nu dax att göra nytta :)

hejsvejs!

Avtryck
Postat av: Nadia

Läskigt!! Hur vågar ni bo kvar?..

2011-11-16 @ 10:19:08
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Kelly

Håller med Nadia :/

2011-11-16 @ 14:41:58
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0