snart ska jag SOOOVA

ikväll de pappas tur att ha hand om sigge, just nu sover sigge på pappas bröst. de ser så mysigt och härligt ut!

Imorrn ska jag iväg och tattuera mig och en tur till ikea och lite andra ställen, Sigge lämnar vi till hans farmor under tiden så får han mysa me henne. De gillar han, och framför allt hans farmor. Så jag hoppas han sköter sig så hon vill träffa han i fortsättningen... :)

Nu ska ja ta mig natt macka och sen hopp i säng!

Hoppas sigge får lite sömn i natt, åd han vart vaken nästan heela dagen! Vart vaken och legat och kikat, grinat lite och gnällt...
Fortsätter han så här i helgen så ska ja ringa BVC på måndag och be om råd vad som kan va fel eller nå andra tips.
Antingen är han missnöjd me nåt, växt värk eller så har han en sån period nu då han är väldigt lessen och vill vara vaken mkt. Vissa barn är ju så! Och är de så, så är de bara att bita ihop och försöka hantera situationen bra!

Nej, god natt på er allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0