slut som artist!

...både jag och sigge kommer sova gott i natt.

Sigge sover nu redan så.

Jag är väldigt förvånad över hur länge han vart vaken idag, Han vaknade när vi kom till Emelie runt 11 och sen sov han lite på bussen från Emelie runt 14 tiden. Sen från typ 14:30 har han vart vaken. Nu den senaste timmen har han gråtit och gråtit för att han vart så trött. Så jag testade me att sätta i nappen, han har aldrig velat ha den förut utan total vägrat, men nu tog han den och snutta som bara den. och tok slockna i sin vagn!

Så nu hoppas vi att lill knorren sover länge! De är han värd!

Så nu ska jag bara ligga i min soffa och invänta hemma fruarna! Har köpt lite smask till de me ;)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0