Rutten navel?

hmm...ja måste bara få fundera en sak och hoppas på att nån av alla mina läsare(som börjar bli en del ser jag) kan svara på detta eller komma me råd/tips.

Ja har sen efter förlossningen fått en svart navel.

Ja alltså inne i naveln så är den svart. De är inte smuts, har försökt gnugga bort de. De luktar inte heller illa.
Vad sjutton är de för nåt?!
Kan väl inte va nåt blåmärke, de borde väl ha försvunnit nu? Menar de är endå 4,5 vecka sen ja klämde ut han :p

Håller min navel på att ruttna bort? :P


Avtryck
Postat av: Emelie

Inte för att det är någon tröst men min är också det. vill också veta varför och hur man får bort det.

2011-11-09 @ 21:21:30
Postat av: Nadia

Det disskuterades på familjeliv häromdagen, på decembertrådern - det är två kvinnor som har det sedan dom var gravida första gången, dom är nu gravida igen & det har inte försvunnit sen dess.. Dock vet jag inte varför den blir så?

2011-11-10 @ 09:33:11
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också så, tror det blir av hormoner och att naveln putar ut:)

2011-11-10 @ 18:25:07

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0