Pull doktorn..

idag är de onsdag, halva veckan har redan gått-härligt.

Idag sa dom på nyheterna att de skulle bli 9+ och sol....ja ser varken en sol eller några 9+....Dom ljög för mig igen. Idioter.

De är så satans mörkt och grått och tråkigt, fördelen med att få ha snö är att de blir ljust ute igen...
De är inte så konstigt att man bara vill sova och sova och inte göra nånting.

Men vi ska snart om några timmar börja begee oss in mot Uppsala och till akademiska,och pull doktorn...Måste ju införksaffa mig p piller, inga fler barn här inte på ett bra tag!

Så sorry sigge,men inga syskon på flera år :P

Appropå Sigge bus, han har sovit som en stock heeela natten, men....vem tror ni gnällde och grät mellan 21-22 igår kväll? Ja inte var de jag iaf...
Så hans mamma fick bestämdt trösta lill pojken, vette sjutton var de va me han då. Men jag tror han har lite magknip kvar som kommer och går. Fast inte ett dugg lika mkt som han får av andra maten. Herregud nej!

Nej nu ska jag börja fixa till mig så man ser mäsnklig ut när man ska begee sig från landet och in till stora staden :P

Ha en underbar onsdag allihopa!

Avtryck
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23 @ 10:25:36
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Tack för att du ville dela med dig av förlossningen! Ska läsa så lite senare idag! :D kram

2011-11-23 @ 10:29:26
URL: http://endenise.se
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23 @ 10:37:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0