Min natt..

har sett ut så här

Klockan 21: Sigge fick mat.

21:30: Sigge snarka i sin säng. Och jag i min.

01:00: Sigge vaknar och vill ha mat.

03:00- Sigge vaknar och vill ha ny blöja, riktig bajs pöl i blöjan :p  Han somnar om gott i sin säng.

05:00- Sigge vaknar och vill ha mat. Är sedan klar vaken.

07:00- Sigge somnar om med mig i soffan.

10:00 Sigge vaknar och vill ha mat. sover sen som en stock i vagnen.

De bästa av allt är: Han låg heeeela natten utan skrik i SIN säng. Eller han skrek vid kl 5 för att han va hungrig.
Och i och med de så är ja utvilad och känner mig så utvilad. Ja kan inte riktigt somna och sova skönt om han ska ligga i vår säng.

Har nu ringt BVC me om ett recept till Sigge på den laktos fria maten. Ja missade tiden imorse att ringa men lämnade meddelande. Så hoppas att hon ringer upp endå :) Skulle vara toppen!
För jag antar att han kommer att börja få magknip igen nu när han börjar äta den vanliga maten.

Så håll tummarna!

Puss hej!


Avtryck
Postat av: Nadia

Försökte haffa på dig på facebook!



Var på föräldrarutbildning idag och träffade en ifrån BVC - jag frågade henne om ersättning och tänkte på den ersättningen du skrev om tidigare, att den var så jäkla dyr (vet inte om jag kan amma då jag har gört en bröstoperation & det är inte säkert att det går då)så jag vill vara lite påläst om just ersättning men tyckte att det lät förjävligt att man ska behöva betala så mycket. Man kommer ju bli helt ruinerad om barnet behöver specialersättning, hon sa då i alla fall att man får det på recept om man behöver och då ska man inte betala mer än vanlig ersättning - recepten skickar dom elektroniskt så du ska inte behöva åka fram och tillbaka när du bor som du bor.

2011-11-15 @ 18:20:23
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0