massage sökes!

de va en jävla dag på att gå sakta framåt.

Allt går så segt, och klockan är inte ens 18:30 än...Fast de käns som att klockan skulle va 20 typ.

Mina två pojkar ligger åh sover, Sigge och Siri alltså. Den andra gubben sitter vid datan. Har precis fått fot och ryggmassage av han, de va ju snällt och rart. Känner verkligen att ja skulle behöva gå till en riktig massör och få rygg/axlar massage. Har fått så jäädra ont i ryggen och axlarna, konstigt då man måste bära runt på Sigge rätt mkt för att göra han lugn.

Så om exakt EN vecka blir jag gammal, så om nån snäll individ känner för att ge mig en massage så är de förslaget väldigt välkomnande.

Tänk att om 22 dagar är de första advent, shit. Och de är inte ens snö..? De MÅSTE va snö då så man får lite julkänsla.
Gud va ja längtar till julen.
Att få börja pynta, köpa julklappar, lägga klappar under granen, baka lussebullar, knäck, godis, och äta all julmat. Och framför allt min svägerskas Ris a la malta. De är de bästa på HELA julbordet. Gud va ja längtar....

snart så.

Nu ska ja leta fram miin andra pojke, Kurre. (en katt alltså)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0