Mammas pojk...

ojoj han växer så de knakar, han blir så "stor" fort...

varje dag gör han mer och mer som förvånar en. Och för att vara så liten blir man nästan chockad över hur mkt han egentligen kan.
Varje dag blir han mer och mer stadigare i nacken, nu om man har han på bröstet då lyfter han upp huvudet och börjar hålla de stadigt, förut va de huvudet som svängde till höger, vänster och bak och fram...
Nu börjar han "prata" mer och mer och börjar skratta ibland när man pratar me han :p

Så för att bara vara 6 veckor så må ja skryta om han !! :)

Mammas söte lille pojk.

I natt sov vi som två gudar, nå ja, iaf jag. Sigge sov hela natten från kl 19- 08 imorse :p Med några avbrott så klart då han ville ha mat, ungefär var 3e timme äter han sen vill han ha mat.

Och nu sitter han i baby sittern och "pratar". Han har en väldigt djup diskution med sig själv.

Jaha? Va händer idag då? Inte mycket som vanligt, om de inte regnar så tar vi en promenad nånstans.
Imorrn läste jag att de skulle bli 9+ och sol...? DAAAH? De är ju ffs snart december och vi har plus grader och sol.
Vad fan har hänt?!
GE MIG VINTER FFS!?
De känns inte alls som att de är första advent på söndag, just nu har ja noll julkänsla, så ge mig iaf minus grader så kanske den kommer!

Nej nu ska ja va me i Sigges diskution här.

Puss hej!

Avtryck
Postat av: Nadia

Åh dom är så söta när dom sitter & pratar för sig själva :D Du måste filma!

2011-11-22 @ 09:45:19
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0