längtar...

enligt klart.se blir de snö ikväll/inatt. Men enligt SMHI´s hemsida står de nada om snö? Inte här i Uppland iaf...

Vem ska man lita på?

De enda ja vet säkert är att om 14 dagar är de första advent, och då slår ja upp allt julpynt. Ja eller inte allt, inte granen så klart. Men allt de andra...Längtar sååå efter att få pynta allt nu. Och julen överhuvudtaget. Längtar till jul, dock kommer vi iinte fira julafton på julafton med min familj iaf, mamma jobbar. Så de blir nog juldagen där.

Men jag är så van att fira på juldagen, tyvärr den största nackdelen när ens mamma jobbar i vården. Men aldrig att jag tänker göra så mot Sigge, ja ska verkligen försöka så han får fira PÅ julafton och inge annat.

Men vad vi gör på julafton vette fan, men vi kommer definitivt göra de bästa av situtationen. Antingen hos svärmor eller här hemma bara vi tre. Kan bli mysigt de me. Jag tänker inget förstöra mina jular längre, får ja inte vara med min familj så får ja göra de bästa av situationen. Att få va me Stoffe och Sigge är guld värdt de me.

Nej nu blir de en rök paus och sen film mys....

Slappa jävla söndag!


Avtryck
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack för omtanken <3

2011-11-13 @ 18:57:29
URL: http://endenise.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0