kaskad spya...

de härliga me barn är att man aldrig vet vad dom kan ta sig till.

Och har en mamma andra planer på att göra saker, ändrar barn rätt lätt på de.

Som nyss.

Sigge hade precis ätit, ja hade han i famnen med huvudet på min arm. Han ligger och tittar och ser helt vanlig ut. Och jag hade tänkt att när han somnade så skulle ja gå och göra nåt att äta åt mig själv, då ja fortf inte hunnit me frukosten.
Men de ändrade Sigge rätt fort på.
Rätt va som de är från ingenstans så bara sprutade de ut från hans mun. Över hela mig, rakt ner i mitt linne över brösten.
Ja och de kom väl lika mkt på han så.
Tack Sigge.
Så de vart att dra fram badbaljan och premiär bada i den. De gick kanon bra för övrigt. Han verkligen njöt av att ligga där och sprattla me benen. Men så otäckt att hålla i han och va livrädd för att tappa han i vattnet, så de vart en snabbis i de badet.

Så upp me han, smörja in han i babyolja och på me ny blöja. Och på me torra kläder och allt.

Vad gör han 10 min efter ja lagt han på soffan på sin filt. En kaskad spya igen......Fast de va inte så mkt så de hann inte komma på hans kläder.

Den frukosten för mig lär vänta ett tag till....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0