kärlek...

de är kärlek på höög nivå när man får en kaskad spya av sin älskade son rakt över sin hals, som tur va så klarade sig mitt hår :P Ja hade preciiis satt på han rena kläder och så wooops så kom de massa, va bara att byta på han då. :)

Min lille vackra pojke...

Så maten han fick nyss, ja den kom ju upp. Men han verkar nöjd för de han.

Ja ska strax klä på han overallen och gå ut på en promenad ner till en tjej här i Läby, hon hade en sån där overall åkpåse? som hon ville sälja, den kommer bli perfekt på han nu när de börjar bli kallare. Han har fortf inte en direkt tjock overall att ha när han ska åka i vagnen.
Så denna kommer bli pörfa! Hoppas jag iaf...

Så de blir en bra promenad, vädret är ju toppen så. Eller ja, solen börjar kika fram lite.




Avtryck
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja jag tror att det kan vara så att han kör med mig, eller ja det gör han ju bevisligen då pappa kan lägga honom mycket lättare. Sen är ju inte jag världens roligaste mamma nu pga att jag går och har ont osv så det har nog lite med det att göra också.

2011-11-08 @ 11:42:41
URL: http://endenise.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0