Jahapp...

nu är de idol skiten på tv´n, nå annat finns ju inte att glo på så. Fredagar suger...

Skönt att dom ska lägga ner Idol nästa år. Äntligen.

Detta är så gravt tråkigt att man funderar på att gå och lägga sig, men ja är inte trött. Hade jag vart de hade ja lagt mig direkt...

Men ska försöka komma i säng i tid så man orkar me morron dagen, åldern börjar sätta sina spår i kroppen ;)
Men jag känner mig inte en dag över 20!

Så imorrn är de full rulle, och söndag kommer att spenderas....ensam med Sigge. Eller ja nångång lär ju karln komma hem, hoppas ja :p

Äh, ja går ut och röker och glor på naturen i mörkret. De är betydligt mkt mer spännande än Idol...

Hej!

Avtryck
Postat av: Nadia

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på din dag idag!

2011-11-12 @ 09:30:28
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0