Jag vann

...igen på Tradera.

Denna gång ett par skor.



Hade ett par likdana för ett par år sen, ja fast dom va svarta. Och jag älskade dom.
Men för 51 kr va dom värda helt klart.

Tradera är bara för bra!

Har ni köpt nåt braigt på tradera nångång?


Avtryck
Postat av: Sara - mamma till Emelinda och Birk

Första gången jag lämnar en kommentar på din blogg. Först och främst STORT grattis till din guldklimp till son. Jätte söt pojke. Jag tycker om att kika in på din blogg, du skriver bra och tar riktigt fina bilder.

Jädrar vilka fina skor. Tradera är en bra sida, har shoppat en hel del där, mycket plagg till barnen, gravidkläder, gardiner. Mycket fint finns det. Säljer du själv?

Tack för din härliga blogg :-)



// Sara

2011-11-22 @ 19:54:35

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0