i skogen kan ingen höra dig skrika.

och de stämmer nog fan.

ja bor mitt i skogen. ja eller nästan..
skog finns de gott om iaf.

Och jag är otroligt mörkrädd, så fruktansvärt. 27 år snart och mörkrädd- moget? jo jo..

iaf och där vi bor finns de inte en enda gatlampa, så när de är mörkt ute så är de verkligen mörkt. Man ser knappt handen framför sig.
Ja går inte ut om ja måste i detta mörker. Och ja förstår inte som t ex Ida och Stoffe dom kan bara knalla rakt på i mörkret utan problem. Utan ficklampa eller nåt. Ja skulle aldrig gå utan min ficklampa i mörkret.

De är inte för att ja är rädd för att de ska komma nån och våldta/mörda mig här i skogen, nej nej. De som skrämmer mig mest är att de KAN faktiskt helt plötsligt komma nåt djur som ja inte ser. Som t ex en älg. Ja eller va som helst egentligen, skulle nåntning bara hoppa upp från ingenstans så skulle ja dö.

Satt och tänkte på de nu när ja va ute och rökte. De va så tyst. Så tyst ute att jag t om hörde nån mus springa i rabatten.

Och när jag satt ute för några kvällar sen för att ta kvälls ciggen så hör jag i skogen hur de bara knakar till, precis som att nån trampar ner massa grenar och de knakar så.
Gissa om ja fick brottom in.......
de kunde ju faktiskt vart en älg!

Så nu vet ni detta onödiga me, att ja är otroligt mörkrädd! Och går inte ut i onödan i detta mörker här.

Nu ska ja ta och mata min son och sen sova!


Avtryck
Postat av: LouiseMonica

Just nu håller jag i en helt fantastisk tävling med underbara priser! Var med du också! Kramkram ♥

2011-11-03 @ 15:03:20
URL: http://louisemonica.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0