i lands problem..

ja har sjuuukt mkt grejer på mitt köksbord, grejer som ska upp på en hylla. Så hela köksbordet och köket ser bara rörigt ut.

Och jag bad min pappa göra en hylla åt mig i Juli nångång, och då sa jag att ja ville inte ha den lagom till jul. Jag har fortfarande inte fått en hylla.....
Har fått höra i snart 2 månader att han ska köpa konsoller till den.

De kommer sluta snart med att jag får åka och köpa en vanlig ikea hylla som miljoner me andra svenskar har...

De är bara en vanliga jädra planka som ska målas vit som behövs. Suck...

Så säkertligen lagom till påsk får jag nog hyllan..

Nå ja, nu ska fortsätta städa av här, måste passa på när karln är borta!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0