Hmmm...

den där briljanta idén va inte så briljant tyckte Sigge. De sluta me att han och jag låg sov på soffan i natt...ja försökte få han lugn och somna och de fick jag, men jag somnade själv också!

Så sen skrek han rätt mkt i natt för alla gaser i magen så då stannade vi kvar i soffan hela natten..

Och i och med de så sprack min egentid me :p Men vad gör de..? Ja fick ju mysa me Sigge...

Idag då?

Ska städa lite och grejja, ska bara invänta på att Sigge bus somnar.

Sen ska vi ikväg till Tierp och köpa hans special mat.. Hoppas de hjälper.

Btw, idag är de 11/11/11 dagen då Sigge skulle födas... ja hade tyckt de va as häftigt om han hade gjort de. Men de ville ju inte han. De känns som att vi inte riktig samarbetar på den punkten, och många många fler punkter....

Ne, nå mer har ja inte att skriva om.

Over and out!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0