från de där till de här..

på bara 4 veckor...






De vore ännu roligare om fläsket på armarna och händerna me kunde försvinna...
Ja kommer fortf inte i min förlovningsring :( Får nog lämna in den så dom kan göra den större.. om ja bara hittade kvittot :s

Men nu har ja "bara" 4 kg kvar tills ja är på vikten som jag startade på när ja blev gravid..
Men efter jul så har ja nog ännu mera att jobba med...
Men jag är glad att ja inte ser ut som på bilden nr 1 längre iaf :p


Avtryck
Postat av: Nadia

Åh vad jag längtar tills jag också kan ta ett sånt kort! Väldigt fin är du! Och lycka till idag, vi ska dit imorgon - har hört att det är som att sitta i förhör hos dom =/ Du kan väl berätta hur det gick sen :)

2011-11-07 @ 11:34:25
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Sofia

Well done! Har 3 kg till min start på gravven. Bara att kämpa på!

2011-11-07 @ 11:42:39
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0