din jävla anonyma.

kan du sluta kommentera och läsa min blogg!

Du är fortf så jävla feg så du inte kan stå för vem du är utan måste va anonym.

För de första undrar jag, har du överhuvudtaget med att göra hur många gånger om natten JAG vill att MIN son ska äta??
Eftersom han äter nästan mer är han ska ha på ett dygn under dagen, så är de väl för i helvete min ensak om ja vill reglera hans natt mål.

Och de där du skrev om att man ska inte tänka på sig själv längre när man fått barn? Du måste va bra sjuk i huvudet.....
Hur tror du en bra mamma skulle vara och se ut om dom fullständigt sket i sig själva. Skulle dom orka ta hand om sitt barn?
Nej.
Självklart tar ja mig inte själv i första hand, men ja tänker lika mkt på Sigges sömn som på min egna. De är väl lika viktigt att JAG ska få sova så ja orkar me att sköta mitt barn.
Idiot jävel.

Så länge du inte står för vem du är så kan du ge fan i att kommentera...

Man undrar hur själv sköter dina barn, om du nu har några.


I alla fall,

Natten då.

Sigge sov som en gris. Han och hans pappa låg och snarka ikapp så bra så. Högt snarkade dom me. Men va gör de. Min plutt fick sova och han vakna och sa till flera gånger att nu är ja hungrig :)
Perfekt.
Så nu är ligger han här klar vaken och jollrar. Mammas pojk.

Så va ska vi göra idag då tro?
Jo på schemat står de så mkt som: Städning! Wohooo....

De är ju skit väder ute så de blir inge ute promenad, tyvärr.

Men nu ska sigges mamma få i sig frukost, ja om man får äta de utan att bli anklagad för att tänka på sig själv då!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0