de tar sig

sa mordbrännaren.

Nu har både BVC och mamma åh pappa vart här.

Lilleman växer så de knakar.

hela 3330g vägde han :)
Lovley!

Så nästa vecka är de besök på akis(åter besök) då blir vägning och mätning då.

Men.... som vanligt ska ju alltid en BM ha nåt att "komma med". Han låg under de "normala" (med vikten) sa hon.

Vad då normala? Vet inte en barnmorska att alla barn växer och frodas olika, sen är han faktiskt egentligen inte född än. Nästa fredag är han beräknad och då kommer han garanterat väga 3500 vilket är helt normalt att väga när man föds...

Så hon kan ta de där normala och stoppa upp nånstans där solen förmodligen inte skiner!

Sånt där irriterar ja mig på, bara för att att man inte följer en kurva. Alla barn är olika, så är de bara! Lika dant med oss vuxna, vi är också olika.

Nu väntar vi på att pappsen ska anlända hem, medans vi väntar på han ska jag ta mig ett samtal och kontakta min syster och se om hon lever eller inte. Vem vet...


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0