Akademiska...

ja jag är djuuupt besviken.

De ska ta mig faan kosta genom att bara kliva in genom dörr fan på akis.
Bara för att DOM tvingar oss tillbaks på ett återbesök så måste JAG betala 115 spänn för de besöket. Alltså ett barn besök.
Sen när började barn besök kosta??
Och dessutom 115 spänn, och ssk jag frågade sa att de kostar som ett läkar besök, ja jo tjena... ett läkar besök går ju faan på 80 spänn.

Irriterande.

Så för dom där 115:- fick jag detta utfört:

Vikt: 3615.
Huvudomfång: 36
Längd: tog inte då deras apparat ej funka........engligt den va sigge 84cm lång. Ja jo.

Han kolla örona, ögona och klämde och kände. Precis allt de där hade BVC kunnat gjort. GRATIS!

Usch.

Ja och inte nog me de, alla babblar om att om man har recept på laktosfria maten så är de myyyycket billigare och några st hade fått köpa 6 burkar för 120:-
Ja fick köpa EN burk nu för 120.............Hur förklarar ni de. Kan de verkligen vara så stor skillnad mellan två märken som är precis densamma, för de frågade jag på apoteket nu.
Så nu köpte jag ut alla 4 som vi fick utskrivna, 480:- bara på hans mat som kommer räcka kanske 1,2-2 veckor.
Kul, verkligen.

Ja hoppas hans mage blir bra snart.......

Nu är jag så grymt trött, vrål hungrig(inte ätit sen kl 8 imorse)ont i ryggen och svin ont i lederna i knäet.

Gnäll Marina? Jajjamen.

Avtryck
Postat av: Nadia

Men alltså allvarligt? Det låter förjävligt, har dom inte ens erbjudit dig ett högkostnadskort?

2011-11-18 @ 10:19:33
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0