v22 today!




Mamman:

Varmt och svettigt

Livmoderns övre kant når en bit ovanför naveln och det går att se utanpå magen när barnet rör sig. Ditt tandkött kan vara svullet, kanske blöder det lite när du borstar tänderna. De flesta gravida mår fortfarande bra vid den här tiden och det kan kännas avlägset att börja planera för
sin föräldraledighet. Men det kan vara klokt att tänka igenom sin situation. De flesta kvinnor mår bra av att ta en paus innan barnet kommer och då är det viktigt att planera in den i tid. Kanske har
du semester eller någon annan ledighet du kan ta ut? Du har annars rätt att vara
föräldraledig från ditt arbete i 7 veckor innan beräknat förlossningsdatum.



Hm...svettigt?? noo shit de menar ni inte...

om tandköttet är svullet och blöder...?no shit. ser ju ut som nån slaktat en ko i handfatet när ja borstat mina tänder.
Och de där me semester har ja redan! Så häärligt så. Iaf i två veckor till..


Idag har ja en karl fri dag då han e borta typ hela dagen på nåt tråkigt skit. Woot to do then? Joo måla....

ja har skit ont i mina händer och fötter idag om ni vill veta de. Men ja hinner njuta av min ensamhet innan min semester är slut. Karl börjar äntligen jobba på måndag....härligt!

Haha.


Nu-åter till min roller!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0