Torsdag...

jaha, så va vi redan inne på torsdag... värst va denna vecka rullat på då..fast ja haft så tråkigt!?

Som tur va så va min karl tyst inatt så ja kunde sova :p eller ja jag sov ganska dåligt endå, de va så jääädra varmt och törstig som en get va ja me!

De va bara att kliva upp för att dricka, va tror ni ja va tvungen att gå upp igen för sen?

Just de- kissa!

Verkligen soo funny!


So, what to do today?

Funderar på att trimma lite ogräs, men inte om de är föör varmt ute, solen skiner och de verkar blåsa lite vindar endå. Ja får se.

Först så ska jag avsluta min frukost och ta mitt kaffe ute!




Och sen en sak till alla er som tigger röster och kommentarer osv genom att kommentera i min blogg- lägg ner!
Dessa kommentarer tas bort och jag ger er definitivt inte nån röst eller nåt i er blogg!


Hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0