slut som artist...

de är ja fan.

att jobba till 12 och sen gå på stan tog banne mig på krafterna!

herregud.

Men lite shopping vart de, ett par vanliga svarta mamma leggings och denna



Inte riktigt riktigt min stil, men den va så oerhört söt på. Och tunn och väääldigt sval måste ja säga.

De är ett snöre som man knyter i bak me på den :)

En mamma blus från H&M´s mamma avdelning. Måste säga att utbudet på mamma kläder- de suger!


Sen vart de lite klädshopping åt min karl. Ja för om inte jag köper de åt han så köper han aldrig nya kläder. Och nu va de massa tok rea på dressman så ja slog till ja! sen om han gillar de, de skiter ja i :p


Jag måste bara få fråga en sak, vad är grejen  med att ha leggings(svarta) och sen ett par svarta cykelbyxor över?

De är en bra fråga... ja vet.

Men ja hade god lust att fråga tjejen som hade de på sig idag.

Förstår inte grejen me de.
För inte fan va de snyggt iaf.

Men men, ni kanske förstår? För om de är nåt mode så har ja då missat de totalt.

Nu så ska ja väl bara sitta här me fötterna i högläge, sjuuukt ont och svullen om fötterna. De skulle behövas dammsugas, men de är inget ja orkar me idag!

Kanske imorrn, schemat ser lite fullt ut imorrn me så ja får se om ja hinner.

Jobb 7-12
12.45- BM och lyssna på bebisens hjärta och mäta mage osv...
14.00- träffa Ida och fika me henne på stan.
16,00- hem och dööööööööö. Haha ne då kanske inte kl 16 men :p


Så, vi hörs sen alla goingar!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0