sååå lycklig...

jag blev för en stund sen så lycklig.

Åh de va de bästa hittils på heeela gradiviteten....


jag satt vid datan, hade nyheterna på på tv´n. och mobilen låg på min mage, ja för er som inte vet så har ja en laptop så ja har den i knäet.

Så helt plötsligt så ser ja hur mobilen börjar hoppa, och ja känner att nånting sparkas.

Jag SER att bebisen sparkar. jag SÅG de. jag har bara kännt de. Men de va helt fantastikst att jag faktiskt SÅG de.
Så ja tar mobilen för att försöka filma, men neee då sluta vi.

Så ja lägger dit mobilen igen, och bebisen gör om de efter ett tag :)

Vilken känsla.

Herregud.


och så vanligt så missade Stoffe de. Synd.....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0