Men jääävla skit!

Jag har haft i flera år ett tjej namn ja skulle vilja att min dotter skulle heta.. såg nyss att de namnet blivit så populärt att de ligger på 59:e plats...

så där försvann de namnet.

Jag vill inte ha ett namn som är allt för vanligt på min unge. Typ som Maja, jag tyker Maja är jätte sött men de är föör vanligt. De är just nu de populäraste namnet..Så därför går de bort!

Så jag har två flicknamn till som förslag men ja vet inte ja om karln min gillar de. Men de ena är inte ens populärt så de ligger på topp 100 listan, men de andra gör tyvvärr de, fast på plats 98 tror ja?

De bara är så jädra krångligt de här me namn, ungen ska endå heta de livet ut... så man kan inte dirket ångra sig.

Hm......

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0