Luften är rensad och andnings bar!

luften är rensad, de kom ett åsk väder.... jädra va de braka och spraka.... men nu kan man andas normalt i en frisk luft! De behövdes...


men... dock va de inge roligt när åskan började komma nära huset. För ja va ensam hemma :s


Sen en annan luft som rensats är luften mellan mig och akademiska.

En överläkare av något slag ringde mig. Så nu....har ja fått svar på alla mina frågor. De känns som en sten lättat från hjärtat.... Nu kan ja börja steget mot att bli lycklig i min gradivitet...

Min största fasa va ju prickarna på bebisens hjärta, men de sa hon va inget att bry sig om utan dom kommer att växa bort. För hade de visat på UL att bebisen skulle ha hjärt fel så skulle inte hjärtat slå som de gör. Vilket är ju sant.

Och vätskan är så pass lite att de inte är nån fara, och de innebär inte att bebisen har stopp nånstans för då skulle vätskan vart mycke mycke mera.. Men en barn läkare kommer att kolla bebisen grundligt när den föds, och vi kommer inte få lämna ackis förrens läkarna ser att bebisen kissar normalt.

Så, nu kan ja släppa denna oro och koncentrea mig på annat. Ja ska spara på mina krafter till att orka bråka me Försäkringskassan i stället!

Om ja nu kommer behöva de vill säga.

Men först vill ja bara visa upp en av mina älskling här hemma:





Siri mitt älskade hjärta <3


Hon är för go hon! Okeeej, de är en han, men HAN har inga kulor kvar så för mig är de en hon!


Nu blir de köttfärs sås me spagetti- MUMS!

Med min egen odlade lök i!
Ajjemen, ja har faktiskt odlat löken själv.
Vuxen poäng till mig!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0