Jisses i min fabrik...

de där va rikigt  varmt, alldeles föör varmt! Ca 2 timmar ute i solen klarade jag av, sen fick ja nog. Jag har aldrig vart den där som gillar att ligga still och sola länge som många klarar av. Ja blir lätt för rastlös och kommer på saker ja bara måste göra när ja legat sitll ca 5-10 min...

Men om ja fått nån färg återstår och se senare..

möjligen röd färg.

Nackdelen me att va gravid är att man inte kan ligga på mage och sola, och vem vill ha en blek baksida och en brun och fin framsida?

någon borde uppfinna en sol stol för dom gravida, me ett hål i som magen kan va i så man kan ligga på mage!

Fick hem nå brev idag av min BM om nån föräldrar träff, fattade inte riktigt om ja måste gå på alla tider som va me eller om man skulle välja en? Någon av er som gått på denna familjekurs? Va tyckte ni? Va de värt de?

Menar allt dom pratar om vet man ju nästan endå, och är de nåt ja inte vet så kan man ju alltid fråga sin barnmorska sen?

usch, de börjar kännas att de närmar sig. Magen bara växer och växer, ja märkte de nyss när ja skulle pröva ett linne. Även facet börjar se tjockt ut, inte okej =(

Om 1,5 vecka börjar ja jobba och då kommer ja jobba i ca 2,5 månad innan ja tar mamma ledigt. och när ja då tar mamma ledigt så är de bara 2 månader kvar....dom 2 månaderna kommer ju gå ap fort. Men frågan är? Vad sjutton ska jag göra hemma i 2 månader alldeles ensam om dagarna? De är för kallt för att vara ute och göra nåt? Allt inför bebisens ankomst är förmodligen klart, ja kommer va fet så ja kommer knappast orka göra nåt.

De ja menar nu är att ja håller på att dö av trisstress redan nu, och då har ja bara vart ensam ca 1 vecka.....

De är ju skillnad sen när bebisen är född, då kommer ja iaf ha nåntng att göra....Ja säger bara, stackars mina vänner dom två månaderna, dom kommer bli terroriserad utav mig genom telefon :p haha!

Nu- matlagning strax, karln kommer hem snart!

Skööönt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0