Home sweet home.

Äntligen hemma... vad säger man, borta bra men hemma bäst?

Storvreta kommer alltid vara mitt hem, här ja bor nu är bara ett extra hem ;) haha ne skämt åh sido. De är i Storvreta ja bott hela mitt liv och de är där ja hör hemma. Men eftersom min karl vägrar flytta dit så får ja väl bo kvar här....
de funkar ju de me.

Mamma bjöd på bullar som sagt, vi prata massa skit som vanligt. Och till slut orkade ja inte lyssna mer så ja åkte hem.

När Stoffe kommer hem ska vi åka och handla lite, ja känner mest för att ligga på soffan och dega men men.

Fingrarna gör fruktansvärt ont när ja böjer dom. aj aj...de är synd om mig!

Men jag har ett dilemma, dom säger att man ska dricka mkt om fötterna och händerna är svullna, men om ja dricker en klunk på ca 1msk, så springer jag och kissar 10 gånger på 30 min sen...hur sjutton ska ja då kunna dricka över 1 liter? Förstår ni att ja kommer få bosätta mig på toaletten då? Tejpa fast mig där bara...

Varför ska man dricka mkt om man är full me vätska redan? Förstår inte rikgit de där...
och sen slog de mig en sak när ja åkte buss hem, varför ska små barn sitta bakvända i bilen för? Är de för att om man skulle krocka så ska inte barnet kunna flyga ut? Eller..? Ja kanske är dum som inte förstår men..


ne nu ska ja ta en macka innan karln kommer hem!

Hoppas ni haft en bra tisdag hittils!



Min lite misskapta katt hemma hos mina föräldrar!



Mitt barndomshem!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0