helt slut...

men ja ska inte klaga, de finns dom som har de värre.

Men... ja har sjuuukt ont i bäckenbenet och ryggen om ni skulle fråga mig. Men bara OM ni skulle fråga.


Och ilket jävla väder de vart idag då. Blåst som faan. Herregud, tungt som fan va de att cykla.


usch usch.

Imorrn är de dax för ett ackis besök, få se va dom säger denna gång.

Nervös är jag.... om ni skulle fråga de.


Tack åh lov att ja har me mig min bästa vän, Carro, som stöd.

Men innan ja ska till ackis så blir ett besök hos läkaren på MVC...och prata om hur jag mår.

Så först ett besök om hur jag mår och sen ett besök om hur bebis mår :p haha...

Nu- åter till min kalla avslagna pepsi :)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0