Har ju glömt...

Jag måste bara säga en sak, haha, ja vart lite full i skratt imorse när ja gick ner för vår trapp...

vi bor ju i ett gammalt hus, byggt 1901? tror ja.. men iaf.

så när ja går ner för trappen så ser ja nåt på väggen som inte vart där tidigare, en sån satans stoor spindel, och ja vet inte varför men ja tänkte direkt på min vän Carro, hennes fobi är spindlar. Och min tanke va hade hon sett denna spindel ja då hade hon dött! På riktigt alltså...

Hon skulle aldrig klara av att bo i vårt hus, varken på vintern eller sommaren. Vintern= råttor/möss. Sommaren= spindlar och mygg!

Hahaha...




Nu va den inte riktigt så stor men den såg ungeför ut så.

Jag slog iaf ihjäl den och spola ner den i toan! Så nu väntar jag på dennes släktingar!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0