förbannade sol...

usch så varmt de är....

ja hatar solen och sommaren! Iaf just nu när man är gravid....


Idag har ja inte gjort många knop. Vaknade typ nyss... eller ja jag gick upp vid 10 och kollade på ¨våra bästa år och sen somna ja om.

Jag har verkligen ingen lust till nånting längre. Känns som ja tappat allt. Jag känner mig inte ens lycklig... lycklig som ja borde vara.

ja har sån noll lust till allt....  Ont i hela kroppen har jag me!

ska snart börja göra mig iordning, dax att lämna hemmet för att åka och jobba. Hoppas att de blir kyligare väder ikväll..

Men första ska ja väl få nånting i magen, ja mer än en bebis :p

Vi hörs imorrn, då är jag ledig, då jävlar ska ja bara ligga heela dagen.


ha en bra tisdag på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0