ett gratis tips..

just ja jag glömde att berätta detta för er.

Imorse när ja skulle gå ut och för att dricka mitt morron kaffe möttes jag av ett HAV med myror och flugmyror ÖVERALLT på våra plattor utanför dörren... man såg tydligt deras gångar dom hade byggt upp från plattorna.

Jag läste för ett tag sen i en tidning att kanel ska hjälpa mot myror utomhus. Och eftersom vi har katter så kan vi inte hälla på myrr överallt. Så jag gick in och häntade kanel. Och sen vips på kanske 30 min så va ALLA myror borta...dom försvann!
HA.

Men frågan är om dom kommer tillbaks om kanelet försvinner, de ligger kvar än så länge men lär försvinna imorrn om de börjar regna, men åh andra sidan. Vad kostar inte kanel? Jämfört me myrr....

Så ni som har problem me små myror och flygmyror.... häll på kanel så försvinner dom!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0