de va det!

Jisses....ja hade värsta planen, eftersom ja har extreeeeeeeeeeeemt tråkigt om dagarna nu när min sambo jobbar och ja har semester så måste ja ju få dagarna att rulla på nåt sätt. Och idag va de verkligen skönt väder ute!

solen lyser och de kommer lite små kyliga vindar- perfekt!

Så ja drog igång en maskin me tvätt, och drack kaffe ute och ringde min bästa vän, och sen gick ja in och ja tänkte att ja hinner städa av lite och dammsuga innan maskinen skulle va klar. Och när ja va klar me de så tänkte jag att ja sätter mig ute i skuggan och läser korsord.

Jo tjeena. Tror ni ja orkar sitta ute nu när ja är klar me städningen och hänga tvätten? Nee...svetten bara rinner om mig. Jag blev sjukt varm av att röra på mig, snacka om gravid och otränad? Eller rättare sagt när man är gravid så behöver man inte röra på speciellt mkt för att bli genom blöt av svett! Men jag hann plocka undan kläder, sopor, och annat skit och dammsuga innan ja vart så slut. Disken? Jaa den tänker ja överlämna till min karl! Nån nytta måste han me göra ;)




bara för att ja en gång va snygg! En gång, på en bild!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0