De va de..

så de va de det.


Carro har lämnat mig här nu. Va så trevligt att ha lite kvinnligt sällskap, och att få prata me en kvinna :p haha..

Dock lurade hon på mig att se på nån film, de va ju iofs en bra sådan, men såååå vi grina. Herrejisses....

filmen hette "hachiko en vän för livet" de va verkligen en sevärd film. Men ladda upp me näsdukar. Jisses. Den ser ja inte om. Usch...ja skyller på att de va hormonerna som spökade jus då :p


Så, vad göra idag då? Ja inte mkt...

de är sista semester dagen och de regnar ute, de är grått, mörkt, tråkigt, ruggigt väder ute... en sån här film-mysar-dag är de.

Men se film själv? Neee... inte riktigt min grej!

De visar sig va ja hittar på. Karln kommer väl hem där efter kl 15 så.

Men nu ska ja läsa alla mina bloggar ja läser varje dag :p


hej på er.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0