Bråk me morsan...

ja sannerligen. Denna jäädra krabat i magen har inte gjort annat än att bråka me mig idag. H*n har sparkat och tryck på urinblåsan näst intill heeela dagen. Inte så skönt när h*n ska trycka på den. De gör först och främst ont och sen blir ja bara kiss nödig, eller de känns så. Så ja måste springa till toa.

Ungen är redan en satunge nu? Hur ska de inte bli när den kommer ut?


Jag erkänner, jag va en riktigt sat unge när ja va liten. Inte ens djävulen skulle velat haft mig hos sig. Och varav ja har hört så va Stoffe en liten satunge han me :p haha...

Så ja, ungen i magen har bra anlag för att bli en rikgit satunge. Hoppas h*n inte blir som mig. Då skänker ja bort h*n till Ida eller nån annan...haha. Ne då, skämt åh sido.

Vi ska nog få pli på ungen.


En annan sak ja täntk på, vi bor ju på landet, och har under sommaren sjukt mkt flugor inne. Men.. de roligaste är att ja inte sett en enda fluga på flera dagar.
Men nu.. när ja har städat och gjort fint så är dom överallt! De är som att ja städat bort deras gömma och nu är dom framme igen.

Dax att sanera rummen me radar innan Carro kommer.

Ja ska tala om för er att radar är min bästa vän denna sommar. Stoffe köpte en radar för myror, då vi inte kan lägga ut myrr eftersom katterna är överallt.

Men denna radar han köpte för myror är nog de bästa han köpt. Ja sprutade me den radarn i badrums fönstret och vardagsrums fönstret. Sen dog alla flugor/getingar/bromsar och anda äckliga djur.

Vad jag sen upptäckte va att på de ställena ja sprutade på skulle denna radarn hålla upp till 4 veckor, de innebär att alla flugor/getingar/bronsar och andra djur som hamnar där ja sprutat dör.. ja behöver alltså inte springa och spruta varenda gång ja ser ett djur!

Så jäävla bra radar!




Så ni som oxå bor på landet och besväras av flugor/getingar/bronsar, köp denna! Helt klart värt 99:-


Så, nu har ja gjort gratis reklam för de me!

Borde fått betalt för de där, men what a fuck!

Nu ska de saneras.

Ha en fortsatt bra torsdag kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0