ångest och längtan....

ångest inför att gå upp tidigt imorrn? NOOO SHIT, de menar ni inte!?


Jag fullkomligt HATAR att gå upp tidigt första dagen man vart ledig länge.. andra och tredje dagen man ska upp tidigt är okej.. men inte första.

Antar att ja kommer va gråtfärdig imorrn bitti. Men men upp ska jag, för ja har saknat mitt jobb såå mkt och alla mina gamlingar :p

Intar att jobba dag imorrn och kväll på tisdag och drar en ledig dag på onsdag :p rätt skön vecka tills vi kommer itll helgen. 7-16.......hatar dom passen!

HAHA...sitter och kollar på Kajsa Kavat- ja ni vet Astrid Lindgrens film.

Har väl sett den si så där 716 0000 gånger? Men den är bra, ja gillar den. Och ja har fastnat nu för Kajsas sång som hon sjunger för sin mormor :

"när ja va liten så var jag elak- för de vet jag. När ja skulle pissa så sket ja..."


HAHA,
go unge de där. Och ni som inte sett kajsa kavat- se den!

ne, nu ska ja börja göra kväller för mig. Vi hörs imorrn om ja överlever min arbets dag :p

God natt, god morgon och god förmiddag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0