aaaa men shäääänna!

ja ser minsann att ni saknat mig ;) Jo då, statistiken avslöjar er ;)

Haha.

Ja är så sluut i mina fötter och ben nu att ja vet inte vart ja ska ta vägen.

Jobb och sen besöket hos barnmorskan.

Så här gick de:

Blodtryck: 120/82

Bebis hjärtslag : 140

SF mått: 26. Järnvärdet: 108

Min barnmorska sa att ja hade för lågt blodtryck och järnvärde.

Ja måste upp me de!

Men faan ja äter ju mina järntabletter för fullt.

Men de är iaf största orsaken till min trötthet, så de förklarar de.



saken i magen är verkligen en livlig liten en. Så fort hon skulle lyssna på hjärtat och kom nära me apparaten så sprattla h*n iväg och ville inte alls va me på hennes grej.

De va så häftigt, man hörde tydligt hur hjärtat slog och när bebis rörde sig så hörde man så tydligt:
BLUBB BLUBB !!


Riktigt awsome!

Mitt älskade liv i magen.


Men herregud, om ja ska springa på ALLA dessa barnmorske möten så borde ja få betalt för de. De va inte ett besök fram tills förlossning inte.

När jag är i v36, tror ja de va, så kommer ja få skriva ett brev till förlossningen, och när ja är i v33 så ska barnmorskan prata ammning me mig, kan bli intressant de här.


Nu blir de middag för mig, kräm med mjölk! :) Och en smörgås... haha.


Just ja, måste berätta, gick ju på stan efter BM med Ida, de va trevligt. Fikade på waynes, shoppade lite på stan. Herregud. De va ju rea :p Så ett par gula mjukisar fick ja minsann me mig hem, och ett linne. Sen va ja slut och trött på stan.

Bild kanske kommer imorrn, om ja orkar :p


Nu till min middag!


hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0