touch in my ass...

Jag har enda sen skiten kom, hatat touch telefoner, de är bara knöl me dom. Men nu för tiden finns de ju bara touch mobiler.

Så nu äger jag en sony ericsson arc. Älskar kameran på den, och ja gillade hela teleofnen enda fram tills för ca 13 min sen.
Touchen börja fucka sig helt. Den tryckte på alla knappar av sig själv och lekte ett eget litet liv, så ja starta om den. Så nu *peppar peppar* är den normal....

Skit telefoner...


Idag mår ja lite bättre, mår fortf illa men huvuvärken är borta. Satan va ja helt däckad igår, orkade knappt sitta vid datan...och då är de nå fel.

De är iaf toppen skönt väder ute, sol och de är inte för varmt, man kan andas. Kan vara för att vi fck världens oväder igår. Helsike va de åska och regna. Så där mkt har de nog inte regnat och åskat på hela sommaren...Men ja bara låg inne i soffan och njööt av regnet och åskan. De va väl rätt passande att man mådde dåligt just då så man låg och vilade me gott samvete.

Ha, till en annnan sak.
Jag startade en grupp igår på facebook "vi som är gravida" och jag har redan fått ihop en liten drös medlemmar :p så ni som är gravida och läser min blogg- gå me där :p
Men iaf så ställde jag frågan vilken vecka alla va i. Ja en del va i v 32,34,26 osv...
men så kom dom här som va i v 13, 16, 20 osv...
herregud.
Då slog de mig, jag minns inte ens att jag vart i v 13 eller 16.. Dom veckorna finns inte för mig. Inte heller v 22-24.. tiden har bara sprungit iväg och med den alla dessa veckor. Jag minns bara att min foglossning började nånstans i v 13-14..
Så jag hoppas att dessa veckor som är kvar går lika fort.. Och att vår bebis kommer ut snart :)
Börjar se fram emot att gå upp om nätterna, va ständigt trött osv...

Men först så måste barn rummet bli klar. Bara golvet kvar att fixa, ja och så alla lister me då...

Nej nu ska ja se klart på våra bästa år :p skit serie de där, men... Sami som vart hög gravid sen i Januari? Har fortf inte fött och verkar inte ha en tanke på de heller..Jag kan lova er att jag kommer hinna föda före henne, eller samtidigt :p haha... Och mitt barn lär nog hinna ta studenten lagom tills hennes barn lär sig gå :)

Ha en bra fredag !!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0