The skog...

Sen jag flyttade hit till Läby, utanför björklinge, så har ja blivit skit rädd för att gå i vår skog..

Hemma i storvreta hade ja inga problem me de. Men här... aldrig att ja går ensam i skogen.

Så¨idag jag va så uttråkad och tänkte att jag går ut i skogen och fotar lite nu när de börjar bli höst.

Sagt och gjort... de va rätt skönt och fridfullt att gå där, så ja kom en bit. Sen... jag tvär vände direkt. Jag satte ner foten i en stor hög älg skit.

Och min största rädsla är just att möta en älg när jag är ensam. Helt ärligt, jag skulle dö!

Jag höll på att dö förra året när vi åkte bil jag och stoffe och de va en älg 3 m ifrån mig, och då satt jag i bilen... herregud.

Älgar är de värsta jag vet. Och jag vet att de finns älgar i vår skog, jag har såg de själv förra året. Och dessutom jagar dom lite längre bort i denna skog. Och nu i september drar ju älg jakten igång..

usch usch, ne i skogen går jag aldrig mer ensam...

Även fast jag vet att älgen skulle bli räddare än mig så skulle ja iaf dö, skönt att vi inte har björnar i skogen iaf, då skulle ja inte ens vågat gå ut :p haha...

aldirg mer skog ensam.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0