sjukstugan...

uisch.


huvudet värker som bara den idag, ja är trött, seg, börjar få ont i halsen, och är små snorig :(

Och min Stoffe är de ännu värre me :( han är tvär förkyld, så ja åker väl på de nu då...

om bara huvudvärken ville släppa så kan ja leva me detta.

Så idag blir de nog ingen renovering, de blir bara att  ligga rak lång i soffan.

Ute är de höst nu! Äntligen... hoppas värmen håller sig borta nu ett tag. Nu vill jag ha höst och små kyligt, och sen vinter och snö. I ett tag iaf, sen kommer ja börja längta tills våren och värmen. Men inte nu.

Jag vill ha höst och små kallt så man får klä på sig och tända ljus och bara mysa... Jag fullkomligt älskar höst modet som är i år, men de är väl baaaara för att ja inte kan ha dessa kläder..?!

Nej nu ska ja kika igenom facebook och sen bara va!

Ha en skön söndag allihopa..

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0