leeedig.

de är jag de! Men ack så ont ja har i bäckenbenet idag! Fy faan, värst va de inatt när ja skulle försöka ta mig upp till toaletten...

Fy fan.

Men ja lever iaf, och bebis i magen me. H*n puffar och lever om som bara den! Hur mysigt som helst.

Jag måste bara få skriva av mig en ska, idag börjar URF(Uppsala Reagge Festivalen) varför ha de år efter år efter år? När de är SAMMA sak efter varje år... si och så många åkte fast för narkotika brott osv... så brukar rubrikerna lyda. Och dessutom si och så många under 18....

Förstår inte kommunen som tilåter de där att dom tar hit världs kända artiser inom reagge, och de tillhör att man ska röka på och lyssna på de där skit musiken.
Och de är massvis me poliser osm bevakar och dom påstår att de är noll tolerans på narkotika- hahahaha dom är ju lika dumma i huvvdet sommördaren i norge!
De är ungefär som att dom skulle förbjuda att dricka öl på en hårdrocks festival- lycka till!!

Och varför i helsike kan inte Uppsala få en hårdrocks festival? Kan dom slå upp ett stort område me reagge folk så kan dom väl för sjutton slå upp nåt för hårdrockarna me? Men de lär aldrig inträffa.....

Är de nån musik stil ja inte tål så är de just reagge... de kanske märks?:P

Skit vare samma, idag är ja ledig och tänker så förbli. De blir en tur hem itll mamma senare och äta mat <3 Tacos.... jummy!

Men nu funderar ja på att ta mitt morron kaffe och gå ut och sitta i solen? Men ja vet inte...
Vi hörs sen iaf!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0