Jävla mcdonalds...

dom har lurat mig TVÅ gånger..., i fredags när ja åt där. Eller va de i fredags? Jo de va de nog, skit vare samma vilken dag de va.

Lurad blev ja.

Jag köpte en qp chesse deluxe meny med dip. Observera att de va en MENY och att jag fick allting me. En cola, pommes och hamburgare.

Men.....enligt mcdonalds reklamen så lyder de så här:

Checka in på McDonald’s med Facebook Places och få en plusmeny utan extra kostnad vid köp av en värdemeny. Välj bland våra värdemenyer bestående av hamburgare, dricka och tillbehör.


De stod INGENTING om detta vid mcdonalds...

Och:

På McDonald’s kan du välja mellan över 300 menykombinationer.
Oavsett vilka tillbehör du väljer får du alltid drycken på köpet.


Vad då FÅR drycken på köpet??? Eftersom man förut betalade för varje sak i menyn, hamburgare, pommes och drycken. Så ska man nu helt plötsligt drycken... är inte de liite logiskt då att själva meny priset ska bli billigare? Eftersom drycken kostar i menyn 12-14 kr eller nåt, så borde ju menyn bli 12-14 kr billigare eftersom man ska FÅ drycken...
Jag fick då inge billigare för de...

Dom lura mig... puckon!

Förra året så skulle ja samla på alla glas man fick me, jo då jag åt på mcdonalds 6 gånger, men när alla glas kampanjer va slut så slutade de me att jag hade 7 glas hemma och två dubletter på två glas. Och jag är sten säker på att jag och Stoffe åt bara där 6 gånger. Eftersom dom sista 3 gångerna pinade vi oss igenom mcdonalds. Då va man bra äcklad... men de är så sjukt hur vi kunde ha 7 glas.

Ja säger åh de, mcdonalds är bara ett lurendrejeri.!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0