jääävla UL.

Upplands Lokaltrafik borde byta namn, land, ja allt. Folket på Svalbard kanske skulle uppskatta dom mer. Med deras stek heta bussar.

Undra om UL hört talas om AC, om inte så kan ja meddela dom att de är nånting väldigt bra att ha när de 30 grader ute.... och ungeför 45 grader inne i bussen???!! Eller ska folk tuppa av...?

Jag betalar skatt och jag betalar 700 spänn VARJE månad på att åka me deras jävla bussar, på sommaren- stekheta. Vintern- svin kalla.

De är fan inte klokt!

Min skatt ska väl ta och gå till att de finns hela, rena och fungerade bussar?! Eller...?!

Neee....ja ska banne mig skriva ett klago mail till UL. IGEN!!!

Gör aldrig en gravid Marina upprörd.


Ever.

Avtryck
Postat av: Nadia

Håller med! Satans förbannad man kan bli på dom!

2011-08-02 @ 13:56:13
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0